Canicross kopečky :-)

13.03.2018

V pondělí ráno mě do nového dne uvítal ne příliš optimistický pohled z okna. Venku lilo jako z konve a optimisticky se netvářil ani radar, který ukazoval po dalších pár hodin podobnou situaci. No co, tak musím na tom najít něco pozitivního, aspoň Mili nebude horko! Měla jsem v plánu s Mili v zápřahu několikrát vyběhnout ne příliš krátký kopec (1,5 km). 

Takový kopec není úplně jednoduché najít ani v Klatovech, kde je kopců (a to pěkných) požehnaně. Ale našla jsem ho! A nebyl zrovna malý :-D . 

Tak jsme šly na to. Holky si propláchly důkladně kožíšky, já dostala zase důkladnou sprchu. Běžely jsme v podstatě pořád ve vodě nebo blátě, ale jinak to byl dobrý trénink! Několikrát jsem byla ráda, že jsem nesnídala. A nahoře jsem myslela, že vyplivnu plíce. Mili vypadala, že je stále v pohodě ikdyž táhla poměrně hodně a celou dobu. Tak zase koupel po celou dobu tréninku tak často nemívá, tak si to užívala. Kerča s Annie se na mě dívaly dost divně, když jsem po několikáté zamířila zas stejnou trasou nahoru. Myslely si asi něco o bláznech, ale běžely tedy taky.

Myslím si, že tenhle trénink mi docela dost dal. Byla to celkem makačka a zase fajn změna :-) . Mili tedy také dost dal, pro ní to byl takový silový trénink. Na začátku vždy vyběhla jako magor šíleným sprintem, pak přecházela do svižného klusu. Myslím si, že to byl dobrý trénink pro její fyzičku a líbilo se mi, že do konce byla ochotná táhnout a nepolevit. Tempo kopců bylo kolem 4:40. 

Takže můžete najít nějaký kopec a zkusit něco podobného. Jen doporučuji předtím nejíst :-D .



© 2018 Jaroslava Marešovská
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky