8.3.2018 - kolo 8,3 km

08.03.2018

Mili tenhle týden běžela jen jednou v zápřahu a zbytek týdne má volno. 

Tedy je trochu na zabití neboť kdykoli vyběhnu nebo se rozjedu na kole, běhá kolem mě a chce zapřáhnout. Vždycky se tedy nechá na chvíli přesvědčit, že opravdu sedák ani postroj nemám, ale po nějaké době to jde znovu zkontrolovat :-) . Někdy je to sranda, někdy mě to pěkně štve (zvlášť když jí už po desáté posílám dopředu), protože dokáže být fakt neoblomná a ten postroj chce doslova někde vytáhnout . 

Dnes jsme vyrazily na kolo. Bylo krásně, pro psy tedy docela teplo, ale všude louže a mokro. 

Chtěla jsem holky pěkně prohnat a tak jsem vyrazila a pěkně makala, ale nějak to nejelo. Rychlosti, kterou jsem chtěla dosáhnout jsem dosáhla až opravdu po urputném šlapání a obdivovala v duchu všechny bikery. Říkala jsem si, že jsem sakra nějak vypadla z kondice a to běhání je nějak jednodušší.

Nakonec jsem to tedy nějak rozšlapala a na konci jsem jela i celkem rychle. Holky se tvářily, že pohoda a že je to baví, Annie občas stihla kouknout i semtam po myši a Mili zase párkrát "prohnala" na skoro kilometrové vzdálenosti ptáky ve vzduchu, no aspoň se proběhla :-D . Takový sprint bych jí tentokrát já svou rychlostí fakt neumožnila.

Takže vyjížďka super, holky vyběhané, já vyvětraná. Spokojeně jsem dala holky do auta a když uklízím kolo, sáhnu na zadní kolo. No jo no, bylo skoro prázdné :-D . Přední na tom bylo ale trochu líp. 

Příště možná bude fajn to zkontrolovat předem. Ale pěkně jsem si mákla :-D a bylo hezky.

© 2018 Jaroslava Marešovská
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky