Jak to začalo aneb na scénu vstupuje Kerča

23.02.2018

Jak to všechno začalo? Na cvičáku jsem viděla tu malou zrzavou střelu a prostě jsem se zamilovala.

A tak přišla do naší smečky Kerinka (Quatra de Alphaville Bohemia). Byla (a naštěstí pořád je) to velmi samostatná a velmi sebevědomá holka. Její největší zájmy byly: lov zvěře a ochrana paničky.

Původně jsem měla velké plány. Chtěla jsem s ní skládat zkoušky a dostat se na nějaký ten "výběrák". Ale osud a hlavně Kerča tomu chtěli jinak. Nepodařilo se mi ji vysvětlit stopování (nebo spíš ona mě vysvětlila, že prostě stopovat nebude) a tak jsme skončily u ZM a zazávodily si až časem na obranářských závodech, ale o to víc nás to bavilo. 

Protože její velkou vášní byl lov zvěře a já se s ní nechtěla přetahovat na vodítku (měla se totiž zřejmě narodit jako husky, protože ona prostě táhne kdykoli a na čemkoli ikdyby se měla uškrtit nebo nevím co....) a tak jsme začaly běhat canicross (ani jsem tedy v té době nevěděla že něco takového je). 

Naše začátky byly tak trochu úsměvné. Ale nakonec jsme pořídily sedák, postroj a vodítko a začaly běhat. 

© 2018 Jaroslava Marešovská
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky